24 June 2009

Selamat Datang Mahasiswa Baru APEX

USM Daily mengucapkan Selamat Datang kepada mahasiswa baru ambilan Sidang 2009/2010 yang akan mendaftarkan diri di ketiga-tiga kampus pada 27 Jun 2009 ini. Kedatangan pelajar baru dan keluarga amat dialu-alukan bagi merasai suasana baru alam kampus. Dijangka seramai 3600 orang pelajar yang akan mendaftarkan diri pada sidang kali ini.

Sesungguhnya kehadiran pelajar baru kali ini, membuka satu lembaran baru kepada Universiti bertaraf APEX ini dalam melahirkan graduan yang mempunyai personaliti dan kemahiran yang pelbagai. Program Minggu Siswa Lestari yang direncana bagi menggantikan Minggu Suaikenal yang saban tahun menjadi amalan bagi setiap universiti. Konsep berdikari diterapkan sepanjang minggu pelaksanaan Program Siswa Lestari.

USM Daily mendoakan kepada semua pelajar baru berada dalam keadaan selamat dan sejahtera sepanjang perjalanan ke Menara Ilmu yang akan menjadi tempat menimba ilmu dan pengalaman. Pastikan anda semua membawa segala keperluan yang diperlukan untuk mengelakkan sebarang masalah.

No comments: