16 January 2009

Tahniah Aspirasi USM

Dwn Utama Pelajar, 15 Jan - Tahniah Kem Aspirasi USM kerana telah memenangi 31 daripada 37 kerusi yang dipertandingkan dalam PRK bagi ketiga-tiga kampus USM. Keputusan rasmi telah diumumkan malam tadi di Dewan Utama Pelajar USM oleh Prof. Omar Osman, TNC HEPP USM pada jam 11.30 mlm. Hampir 500 orang penyokong dan staf-staf USM membanjiri dewan tersebut untuk mendengar keputusan rasmi PRK kali ini.

Di Kampus induk Kem Aspirasi menguasi 22 daripada 25 kerusi yang dipertandingkan. Empat kerusi Umum dimenangi oleh Kem Aspirasi dengan Mohd Syafiq mendapat undian tertinggi. Di Kampus Kejuruteraan, Kem Aspirasi menyapu bersih 7 kerusi yang dipertandingkan. Di Kampus Kesihatan, Kem Aspirasi hanya mendapat 2 daripada 5 kerusi yang dipertandingkan.

Tahniah kepada calon-calon yang menang pada PRK kali ini. Jalankan tanggungjawab yang telah diberikan oleh pengundi kepada anda. Sebagai MPP bagi satu-satunya Universiti APEX di Malaysia ini, tugas dan tanggungjawab perlu dijalankan dengan dengan bijak dan berhemah supaya menjadi contoh kepada Universiti lain selaras dengan motto USM "Kami Memimpin"

No comments: