21 January 2009

Peneraju Kepimpinan MPP 08/09

Sdr. Mohd Syafiq telah dipilih sebagai Yang di Pertua Majlis Perwakilan Pelajar USM bagi Sidang 2008/2009. Pembentukan Kabinet Majlis Tertinggi telah dihadiri oleh TNC HEPP dan semua ahli MPP yang telah memenangi Majlis Pemilihan Siswa. Pembentukkan Majlis Tertinggi ini dipilih berdasarkan keputusan sebulat suara semua ahli MPP.

Jawatan Naib Yang di Pertua telah diisi oleh Sdri. Izyan Kamila manakala Sdr. Mohd Solihin telah dipilih untuk memegang jawatan Setiausaha Agong. Bagi jawatan Bendahari, Sdr. Rahimi telah dipilih oleh ahli MPP yang menghadiri mesyuarat.

Bagi ahli MPP yang lain, pembentukan jawatankuasa masih lagi dalam perbincangan Ahli Majlis Tertinggi. Dijangka setiap portfolio akan ditentukan dalam jangkamasa sebelum penghujung bulan ini.

USM Daily mengucapkan jutaan tahniah kepada mereka yang dipilih sebagai Majlis Tertinggi dan juga sebagai MPP. USM Daily mendoakan agar semua ahli MPP yang dipilih ini diberikan kekuatan fizikal dan mental untuk melaksanakan tugas demi menjaga kebajikan dan prestasi pimpinan mahasiswa Apex Universiti.

No comments: